9.18.2008

SIBUK AH

Wah! Lama giler tak nulis nih. Beberapa minggu kebelakangan ni memang agak sibuk ler jadual aku nih. Tak disertakan sekali dengan kekenyangan berbuka puasa dengan makanan yang lazizun jiddan dan tak kurang nyer berbukakan "maki hamun" Makcik Rimau tuh! (bukan bos aku ek....).

Tup-tup aku baca kat blog Azrul yang dia dapat PTK3 bulan seploh ni. Apa lagi... agak gelabah puyuh gak le sebab last time aku check permohonan aku tuh ditolak. And then once again I did the checking and ..... BERJAYA DITAWARKAN ..... isk...isk...isk.... Alhamdulillah dapat gak aku akhirnya ditawarkan PTK3 tuh. Tapi tak tau ler sebab masa ni macam dah semakin suntuk jer. Dgn nak raya, preparation nak seminar lagi, webportal lagi, paper dasar lagi.... huhuhuhuh~~~~~ ntahlah! Tapi aku sentiasa ingat.....

"bahawa Allah tidak akan menguji hambanya pada tahap yang hambanya tidak mampu menghadapinya"

so, aku cekalkan hati dan yakin bahawa insya Allah ini semua hanyalah dugaan Allah atas hambaNya yang serba daif ini.

(ni gambar dalam umah rasmi TPM waktu aku meeting kat situ)

(ni tempat meeting tuh! Sorri ek... blur sket)

Semakin hari semakin Ramadhan semakin menjauhi kita, dan semakin Syawal mendekati kita. Marilah sama-sama kita merebut 10 malam terakhir Ramadhan yang mana telah Allah sediakan untuk kita rebut satu malam yang berganjaran seperti 1000 bulan - itulah malam al-Qadar!

No comments:

Post a Comment